Benify

De Kuehne+Nagel-casestudy

Klik om te downloaden

Meer dan 40.000 touch points voorspeld

“Sinds de lancering van My KN is het vertrouwen onder de collega’s in onze company brand behoorlijk gegroeid. Voor het eerst onderkennen en waarderen al onze medewerkers het complete pakket flexibele, secundaire arbeidsvoorwaarden, speciaal ingericht voor wanneer je dan eindelijk lid bent geworden van de Kuehne+Nagel-familie”, zo vertelt Harm Otten.

Minder één-op-één communicatie nodig

Dankzij Kuehne+Nagel’s My KN is het aantal uren dat besteed moet worden aan één-op-één gesprekken sterk verminderd. Daarnaast hoeven er minder fysieke bijeenkomsten, blackboard-sessies en e-mailverkeer plaats te vinden. Immers, Kuehne+Nagel heeft nu de ideale digitale tool waarmee elke collega makkelijk zelf de antwoorden kan vinden.

De oplossing voor alles en nog wat

Kuehne+Nagel gebruikt My KN niet alleen als tool voor de salarissen en andere beloningen, maar ook voor events, zoals recentelijk bij een belangrijk bedrijfsjubileumfeest waarvoor alle medewerkers en hun families waren uitgenodigd.
“Alles werd bijna als vanzelf geregeld en gecommuniceerd via My KN, eigenlijk zonder dat we daar nou verder veel over hoefden na te denken…”, zo zegt Harm Otten.

Op onze website maken we gebruik van cookies om je de beste ervaring te bieden. Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluit