Benify

WIJ HELPEN JE OM EEN TOEGEVOEGDE WAARDE TE CREËREN EN OM DE VERWACHTINGEN TE OVERTREFFEN.

Als Benify-partner zal je gebruik maken van ons intelligent portaal, om je klanten een Great at Work-ervaring te bezorgen

HELP EEN ONDERSCHEID MAKEN TUSSEN UW BENEFITS CONSULTING EN UW VERKOOP

Een grote benefits consulting-onderneming in Spanje wilde haar diensten verbeteren voor haar klantenportefeuille (HR-managers die overwegen welke benefits en verzekeringsplannen ze van hen moeten kopen). De onderneming besefte dat ze in een concurrentieomgeving hulp moest bieden bij het beheer en de integratie van de benefits voor haar klanten, en dat haar eigen portaal voor benefits was verouderd. Ze gingen op zoek naar een flexibeler, moderner en beter schaalbaar portaal voor benefits. En toen verscheen Benify op het toneel. Wij hielpen hen om 100 klanten een betere service te bieden, en we ontwierpen klantoplossingen zoals aangepaste rapportageprogramma’s en belastingsimulaties, om te voldoen aan de markteisen. Via het Benify-portaal begon het bedrijf zijn verstrekkingen en verzekeringsplannen te verkopen met een krachtig administratie- en communicatieprogramma dat niet alleen de aanbiedingen organiseert, maar ook de aanvaarding en betrokkenheid van de medewerkers vergroot. Deze onderneming is nu met Benify aan het opschalen naar een concurrentievoorsprong in Portugal.

UITBREIDING VAN DIENSTEN VIA ONS KRACHTIG COMMUNICATIEKANAAL

Ons intelligent portaal is niet alleen een middel om je verzekeringen en benefits op een meer indrukwekkende en zinvollere manier aan je klanten te bezorgen. Het is ook een uitstalraam om de dingen waar jij en je klanten het best in zijn te promoten. In Zweden bijvoorbeeld, maken financiële instellingen gebruik van onze oplossing om hun diensten te verspreiden, en zijn wij een nieuw kanaal voor hen om medewerkers en potentiële klanten te bereiken. Benify helpt simulaties creëren, zodat medewerkers begrijpen wat het effect is van een salaristoewijzing vóór belastingen op hun huidig loonbriefje en hun toekomstig pensioenfonds. Wij stellen deze programma’s in het ganse land beschikbaar op ons portaal, en we brengen alle gebruikers van het portaal op de hoogte van het aanbod dat we samen hebben gecreëerd. Benify biedt onze partners niet alleen hulp om reclame te maken voor deze nieuwe diensten, het is ook een waardevol communicatiekanaal waarmee ze duizenden ogen en oren van medewerkers bereiken. Wij kunnen hetzelfde doen voor jou en voor je klanten!

HELP JE KLANTEN OM 'GREAT AT WORK' TE ZIJN

Wij hebben al vele bedrijven geholpen om betere werkgevers te worden. Met onze flexibele oplossing hebben zij de bedrijfscultuur beter kunnen overbrengen, hun medewerkers een opleiding kunnen geven over hun producten en diensten en hun medewerkers kunnen inspireren om deel te nemen en zich actief in te zetten. Benify kan onze klanten helpen met alles, van onboarding tot transport en opleidingen over producten, en zelfs ontslaggesprekken.

Hier volgt een voorbeeld:

Een internationaal farmaceutisch bedrijf met 6.000 medewerkers is een beroep gaan doen op Benify voor het beheer van zijn bonusinwisselingsprogramma, volgens hetwelke medewerkers hun bonussen konden omruilen in vakantiedagen, pensioenbijdragen en cash, en dus kiezen wat hen het best uitkomt. In een bedrijf met een wereldwijd personeelsbestand zorgde deze oplossing niet alleen voor gestroomlijnde benefits, maar verbeterde ze ook de onoverzichtelijke administratie.

Systembolaget, een bedrijf met 6.000 medewerkers, vroeg Benify om de thuislevering van eindejaarsgeschenken te beheren, die iedere medewerker ontvangt bij wijze van dank. Omdat het intelligente portaal de gegevens van medewerkers vastlegt, konden wij het beloningsproces automatiseren, vereenvoudigen en centraliseren.

Ramboll Consulting, een bedrijf met 1.000 medewerkers, gebruikt het intelligente portaal van Benify voor zijn onboardingproces, voor onderzoeken bij nieuwe medewerkers en zelfs voor ontslaggesprekken. Het papierwerk wordt tot een minimum beperkt, en medewerkers maken vanaf het moment van hun aanwerving kennis met de bedrijfscultuur. (OPMERKING: De O is een Deense O met een streepje door)

Een internationale drankenfabrikant met 500 medewerkers in een lokaal filiaal, gebruikt de oplossing van Benify om zijn personeel op te leiden over het productenpakket. Via thuisleveringen zorgde Benify ervoor dat dit zowel het bedrijf als de medewerkers goed uitkwam.

Scania, een bedrijf met 11.000 medewerkers, heeft een pendelbusdienst opgezet van de stad naar de bedrijfscampus. Via de rapporteringsprogramma’s van Benify is een gebruiksanalyse beschikbaar, en via de Benify-app kunnen tickets worden aangekocht.

WE HEBBEN HET AL EERDER GEDAAN. WE VERHEUGEN ONS EROP OM HET OPNIEUW (EN OPNIEUW) TE DOEN.

Benify heeft samengewerkt met honderden verzekeringsmaatschappijen en verstrekkers van benefits, om een geïntegreerde oplossing te ontwikkelen en hun bereik te vergroten.

WIJ KUNNEN OOK UW OPLOSSING INTEGREREN

Wij werken samen met enkele van de grootste en beste dienstverleners op Europees en op internationaal gebied. Wij integreren hun diensten in ons intelligent portaal dat kan worden gebruikt door bedrijven en hun medewerkers, en deze bedrijven bieden ons intelligent portaal aan wanneer ze spreken met hun klanten. Zo krijgen hun diensten nog meer inhoud. Het is een totaalpakket waarmee ze hun klanten nog meer extra waarde aanbieden, terwijl ze ook hun eigen diensten onderscheiden. Hieronder vermelden we enkele bedrijven die we met trots partners kunnen noemen. Zij blinken uit in het beheer van loonlijsten, het aanbieden van verzekeringen en vrijwillige benefits en het opzetten van systemen voor het beheer van menselijk kapitaal, en met Benify worden hun oplossingen nog beter.

• De verstrekkers van systemen voor loonlijsten waarmee wij onze klanten in contact hebben gebracht zijn onder meer ADP, SAP, HRM, and Oracle.
• De verzekeringsmaatschappijen waarmee wij samenwerken zijn onder meer: Mercer, Skandia, Bliwa, GE Capital en SPP.
• De verstrekkers van benefits waarmee wij een samenwerking hebben aangegaan zijn onder meer: SATS, Fox Security, Sodexo, SOS Redcross, Edenred en Leaseplan.
• Wij hebben ook kortingen voor werknemers opgenomen in ons intelligent portaal, bij de volgende bedrijven: Hertz, HP, Apple en Best Western.

DE KERNWAARDEN VAN BENIFY:
DE VERWACHTINGEN OVERTREFFEN EN LIEFDE TONEN, ONS HULP BIEDEN BIJ ALLES WAT WE DOEN

Hieronder wordt ook verstaan hoe wij jou ondersteuning bieden en je helpen om je klanten de allerbeste oplossing aan te bieden.

JE CO-PILOOT EN JE COACH

Zoals in alles wat we doen, willen we ook in onze partnerschappen #VerwachtingenOvertreffen en #LiefdeTonen. Je hebt natuurlijk toegang tot verkoophulpprogramma’s waarin uitleg wordt gegeven over het Benify-portaal voor medewerkers, en je krijgt een speciale kanaalmanager toegewezen die je begeleidt en die je inspanningen ondersteunt. Onze manager heeft in het verleden de functies vervuld van spreekbuis, ontwerper, coach, leraar,en goeroe. Hij of zij vergezelde teams van partners tijdens verkoopgesprekken, organiseerde workshops en trainings en verstrekte zelfs advies over co-branding en marketingcampagnes. Het is ons doel jou intelligenter en competitiever te maken. Daarom luisteren wij en voegen wij ook functies toe. Met het Benify-portaal bied je de intelligentste, flexibelste alles-in-één tool aan voor het beheer van benefits, de versterking van de employer branding en het stimuleren van de medewerkersbetrokkenheid.

“Wij geloven dat iedereen bijleert met het delen van ervaringen. Wij zijn blij met onze positie, waarin we onze partners met elkaar in verbinding kunnen brengen, en hen kunnen helpen om beste praktijken te delen op alle markten. Een van onze partners had een netwerk- en opleidingsevenement gepland. Ze wilden van de gelegenheid gebruik maken om te illustreren hoe ze het intelligente Benify-portaal konden gebruiken om een toegevoegde waarde te creëren in hun gesprekken over benefits met hun klanten. Wij schreven niet gewoon een samenvattend overzicht dat ze konden gebruiken, maar wij namen contact op met een van onze klanten op een andere markt, die ermee instemde om als spreker samen met ons deel te nemen aan het evenement. Het werd een persoonlijke uitwisseling van informatie en een inspirerend gesprek. Echt een win-win!”

– Linnéa Liljestrand, Head of Channels and Partnerships

OOK JOUW ADVISEUR

Je ontmoet je klanten vaak en begrijpt wat hun behoeften zijn. Met Benify kan je een oplossing aanbieden die de benefits voor hun medewerkers zichtbaarder maakt, hun HR-administratie vermindert en zorgt voor een eenvoudige rapporteringsfunctionaliteit. Met Benify kunnen wij ook methodes identificeren voor je klant om de communicatie met en het bereik van zijn klanten te verbeteren. Wij kunnen ook hulp bieden bij het zoeken naar benefits en beloningen die geschikt zijn voor zijn personeel. 

JE HELPT JE KLANTEN BIJ HET BEHEER VAN HUN BENEFITS, DE VERSTERKING VAN HUN EMPLOYER BRANDING EN HET STIMULEREN VAN DE MEDEWERKERSBETROKKENHEID

BEHEER VAN BENEFITS

Het is de moeite waard om over te stappen naar Benify, om centraal (met één wachtwoord) toegang te hebben tot alle verzekeringen en benefits. Maar wat zou je ervan vinden als je datzelfde informatiecentrum ook kunt gebruiken voor het afleveren van doelgerichte berichten, herinneringen en aankondigingen, en natuurlijk ook voor de controle van loonbriefjes en simulaties van de belastingaftrek? Klinkt dat niet te mooi om waar te zijn? NEE HOOR. Wij maken dit waar met ons intelligent portaal, om medewerkers een Great at Work-gevoel te geven. Ook werkgevers genieten altijd en overal van ons intelligent portaal, want het zorgt voor minder administratie en meer automatisering. Wij willen dat ook zij zich Great at Work voelen.

EMPLOYER BRANDING VERSTERKEN

Hoe weten medewerkers hoeveel u om hen geeft? Hoe kunnen zij uw bedrijfsnaam en logo koppelen aan positieve waarden? Ze weten wat hun salaris is, maar onderzoek heeft aangetoond dat ze de waarde van hun benefits niet kennen, en dat velen zelfs niet weten hoe ze hun benefits kunnen gebruiken. Belangrijke financiële waarborgen zoals pensioenplannen en levensverzekeringen, en vitale programma’s voor een balans tussen werk en privé, voor meer gezondheid en welzijn, zijn onbekend of worden niet genoeg gebruikt.  Via het intelligente portaal van Benify kan je een  snapshot van een volledige compensatie aanbieden, waarop de waarde van je aanbod wordt getoond. Dit is een aantrekkelijke visuele voorstelling voor huidige en potentiële medewerkers, opdat zij beseffen hoe HR nauwgezet en zorgvuldig een specifiek pakket met benefits heeft samengesteld, om het voor hen Great at Work te maken.

“Tijdens de analyse van de benefits kwamen we tot de vaststelling dat Human Resources moeite had met het daadwerkelijk bereiken van medewerkers.  De voornaamste middelen van HR op met hen te communiceren waren onthaalmappen, e-mails, intranet en mond-tot-mondmededelingen. Het geld dat het bedrijf besteedde aan benefits haalde nooit het gewenste waarderingsniveau.

Met het intelligente portaal van Benify, dat de mogelijkheid biedt tot doelgerichte berichten en individuele informatie, hebben wij vastgesteld dat medewerkers hun benefits meer zijn gaan waarderen, en dat ze zijn gaan begrijpen wat de waarde is van deze benefits als onderdeel van een volledig compensatiepakket – meer dan 50%.

 

Mathias Andreasson, Head of Consultants bij Benify

MEDEWERKERSBETROKKENHEID STIMULEREN

Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers niet alleen luisteren maar ook deelnemen? Betrokkenheid is uiteindelijk een emotionele band die medewerkers inspireert om hun best te doen en zich uit de naad te werken. Je kan natuurlijk gratis koffie en donuts aanbieden op vrijdagen. Iedereen stelt een gratis ontbijt op prijs. Maar zullen de medewerkers hierdoor actief zijn op maandagen, dinsdagen, woensdagen en donderdagen? Wat zou je denken van een ‘toenaderingsinterface’, waarbij je de aandacht van de medewerkers trekt, en hen motiveert om zich aan te melden, om te weten te komen dat er een gratis ontbijt is op vrijdag (en dat de deadline voor de selectie van het bereik van de benefits in aantocht is). En wat zou je ervan denken om een onderzoek te doen bij je medewerkers waarin je hen vraagt om feedback, hen aan te sporen om vrienden aan te bevelen voor vacatures, interne vergaderingen aan te kondigen, hen op de hoogte te brengen van brown bag lunches en hen interne mentorprogramma’s aan te bieden? Dit – en nog meer – is allemaal mogelijk met het intelligente portaal van Benify.

DEZELFDE MAAT PAST
NIET VOOR IEDEREEN

Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat er wordt geluisterd naar je klanten. Wij helpen je hierbij door een oplossing op maat aan te bieden

AANGEPAST COMMUNICATIEKANAAL

Je kan het Benify-portaal aanbieden alsof het van jou is, volledig voorzien van jouw merkidentiteit. Wij bieden dus een white label-oplossing aan, en we werken hard op de achtergrond om jou intelligenter en aantrekkelijker te maken. OF je kan het Benify-portaal ook aanpassen om het af te stemmen op het merk van uw klant, met zijn logo’s, zijn merkkleuren en zijn lettertype. Zo wordt het Benify-portaal een verlengstuk van het bedrijf van de klant, voor een intelligenter, hipper en moderner voorkomen. Jij mag beslissen.

PARLEZ VOUS FRANCAIS? ESPAÑOL? ENGLISH?

Als partner van Benify kan je beantwoorden aan de behoeften van je klanten om in meerdere talen te communiceren, een cultuurgevoeligere indruk te geven of gelijke tred te houden met de globalisering. Je klanten kunnen de Benify-portalen in de taal van hun medewerkers weergeven. Dit betekent dat elke medewerker de gewenste taal kan selecteren. Het intelligente portaal van Benify kan worden weergegeven in het Spaans, Frans, Engels, Duits, Portugees, in de Scandinavische talen en eigenlijk ook in gelijk welke andere taal.

Bedrijven met multicultureel personeel en bedrijven met kantoren in verschillende landen zullen de taalflexibiliteit van het Benify-portaal op prijs stellen. Hoeveel talen worden er gesproken op de werkplekken van je klant?

WIJ DENKEN VOORUIT, ZODAT JIJ DAT NIET MOET DOEN

Wij hebben ons bij het ontwerp van ons product en onze diensten gebaseerd op een derde principe: VOORUITDENKEN Dit is een drijfveer voor onze ontwikkeling en onze processen, om een vlot traject te garanderen. Telkens opnieuw.

SPECIFIEKE UITVOERING EN ONDERSTEUNING

Tijdens de uitvoeringsfase: Vlot proces- De projectleider is de drijfveer voor de installatie van het Benify-portaal. Hij of zij zorgt ervoor dat alle integratieprocessen tussen Benify en je klant, verzekeringsmaatschappijen en verstrekkers van benefits worden opgezet. Dit betekent dat wij alle benefit- en verzekeringsplannen op het portaal plaatsen – de plannen die jij aanbiedt en eventuele bestaande plannen van je klant. Wij zorgen voor de veilige uitwisseling van de bestanden met medewerkersgegevens, en garanderen een stressvrij, systematisch en succesvol project van begin tot einde. Het is ons doel om duidelijk te maken aan de eindgebruikers – de medewerker – wat iedere benefit inhoudt, en om ervoor te zorgen dat het beheer van iedere benefit vlot verloopt.

Training en constante feedback – Uw klant duidt een portaalbeheerder aan – gewoonlijk iemand in HR – en Benify geeft deze persoon een training om de nieuwe beheer- en communicatietool voor benefits optimaal te benutten. In elke fase verzamelen wij feedback, en hierdoor stimuleren wij onze productontwikkeling en -verbeteringen. Eigenlijk maken we van elke gelegenheid gebruik om naar jou en naar je klanten te luisteren, en om nieuwe manieren voor te stellen om het portaal te gebruiken, iets wat je je vroeger onmogelijk kon voorstellen!

“Het is mijn taak om ervoor te zorgen dat het uitvoeringsproces vlot, georganiseerd en probleemloos verloopt voor iedere HR-afdeling die ons intelligent portaal installeert. Wij willen dat het ook voor hen Great at Work is!”

– Ellen Hagberg, Head of Implementation bij Benify

Na de lancering van het portaal:

Je klant krijgt toegang tot rapporteringstools waarmee niet alleen het personeelsbestand kan worden gesegmenteerd, maar waarmee ook belangrijke informatie wordt verkregen die noodzakelijk is voor de naleving van verschillende voorschriften. Natuurlijk zijn ook statistieken en een visualisatie van trends, onderzoekstools, automatisering voor onboarding, e-mailtriggers enz. beschikbaar.  Bovendien wordt aan je klant een specifieke deskundige van de klantendienst toegewezen, die moet waken over de belangen van de klant en die ervoor moet zorgen dat het portaal dynamisch en aantrekkelijk blijft. Als de klant veranderingen wil aanbrengen, duiden wij ook een projectleider aan om dit te verwezenlijken.

Op onze website maken we gebruik van cookies om je de beste ervaring te bieden. Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluit