Benify

Benify Partner

Gebruik onze slimme portal en de great at work-ervaring voor eigen klanten

Waarbij wij graag helpen de toegevoegde waarde op maat te maken en uit te breiden

Diversifieer de adviesdiensten rond het creëren van flexibele arbeidsvoorwaarden

Een groot adviesbureau, gespecialiseerd in benefits, werkzaam in Spanje en Portugal, wilde de dienstverlening aan zijn klanten verbeteren. Het bedrijf werd geregeld geconsulteerd om de benefits die het zelf had aanbevolen te helpen integreren binnen de beloningsstructuren en IT-systemen van de klanten, maar wist ook dat de eigen portal verouderd was. En dus zocht het een flexibele, modernere en schaalbare technologische oplossing en kwam het bij ons terecht. Wij konden vervolgens zelfs helpen met het verder aanpassen van rapportagetools en met belastingsimulaties!

Grotere reikwijdte met een extra informatiekanaal

Een van de grootste financiële instellingen in Zweden zocht een manier om de medewerkers van institutionele klanten beter te bereiken. We ontwierpen een portal waarop simulaties kunnen worden uitgevoerd en waarop medewerkers richtlijnen vinden voor het beter beoordelen van het effect van loon vóór belastingen op hun toekomstige pensioenen. Daarnaast worden documenten voortaan elektronisch ondertekend en gezondheidsattesten gemakkelijker goedgekeurd.

Voeg waarde toe door klanten te helpen Great at Work te worden

Wereldwijd hebben we al veel bedrijven geholpen om nog betere werkgevers te worden. Dankzij onze flexibele oplossingen zijn ze beter in staat hun communicatie aan te passen aan de bedrijfscultuur en hun medewerkers voor te lichten over wat flexibele, arbeidsvoorwaarden bijdragen aan hun totale beloningstructuur. Maar ook kunnen ze hen beter betrekken bij het verder uitwerken van alle opties en ideeën. Onze inzet bestrijkt een breed veld: van onboarding tot en met zaken als woon-werkverkeer en reizen en productinformatie. Waardoor jullie er ook weer beter uitspringen.

"Het delen van best practices heeft veel nut. Een van onze partners had een conferentie gepland en wilde daar demonstreren hoeveel toegevoegde waarde onze slimme portal biedt. We hebben toen niet zomaar een voorbeeldcase voor ze geschreven, maar een andere klant uit een heel andere sector gevraagd als co-presentator op te treden. Zo ging het pas echt voor iedereen leven!"

Onze kernwaarden als leidraad

Ons streven is altijd weer de verwachtingen te overtreffen. Door een gepassioneerde inzet lukt dit ook. Jullie kunnen erop rekenen dat je de klanten de allerbeste oplossing presenteert. Een dedicated channel manager en toegang tot al onze salestools doen de rest.

Gedeelde ondersteuning en kennis

We participeren in sales meetings, doen workshops en organiseren trainingen. We adviseren over co-branding- en marketing. Het doel is altijd onze partners smarter en concurrerender te maken.

Toon passie

Medewerkers krijgen beter inzicht in hun totale beloning: loon plus de waarde van de benefits. Ze krijgen via één centraal punt toegang tot alle informatie over salaris, verzekeringen, en de extra's voortvloeiend uit de bedrijfscultuur. Natuurlijk leidt dat tot een grotere waardering voor hun werkgever!

Zo gemakkelijk mogelijk

Klanten mogen uitkijken naar minder administratie en legio mogelijkheden om deelname aan de benifit-programma's te monitoren. Ze kunnen voortaan segmenteren en hun communicatie afstemmen op individuele personen.

Niks uniforme standaardoplossing

Nu al 20 talen - en meer in de pijplijn

De klant wil in meerdere regio’s kunnen communiceren of laten zien dat rekening wordt gehouden met culturele verschillen of wil gewoon mee op de golf van globalisering. Allemaal prima: kwestie van de juiste taal selecteren!

Implementatie en support

Een projectleider stuurt de installatie aan, zodat alle integratieprocessen tussen Benify, klanten, verzekeraars en leveranciers van benefits probleemloos samengaan. We voegen alle benefits en verzekeringsregelingen toe aan de portal, met inbegrip van jullie eigen aanbod en de al bestaande oplossingen van de klant. Waarbij we waarborgen dat gegevens veilig worden uitgewisseld.

Analyse en communicatie

De klant krijgt toegang tot een set rapportagetools waarmee niet alleen de medewerkers kunnen worden gesegmenteerd, maar ook essentiële informatie geëxtraheerd kan worden om te zien of e.a. nog steeds aan contractafspraken en/of regelgeving voldoet. Meteen vertaald in statistieken en gevisualiseerde weergaven van deelnametrends bijvoorbeeld. Daarnaast voorziet het systeem in enquêtetools, automatiseringsprogramma’s voor onboarding, e-mailtriggers, enzovoort.

Interested in a partnership with Benify?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Op onze website maken we gebruik van cookies om je de beste ervaring te bieden. Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluit