Benify

De Swedavia-casestudy

Klik om te downloaden

Verbeterde communicatie

De Swedavia-familie zit verspreid over alle hoeken van het land, waardoor het lastig is om een eenduidige bedrijfscultuur te onderhouden en om overal en altijd een uniforme boodschap uit te dragen. Maar dat is met de Benify-portal meteen al enorm verbeterd: elke medewerker kan zich nu met recht een lid van de familie voelen.

Een digitale revolutie op administratief gebied

Swedavia is er in geslaagd zichzelf via de cloud te positioneren als een van de meest vooruitstrevende duurzame, digitale werkgevers van de toekomst: een werkgever die meteen weet in te spelen op zo’n beetje alle digitale behoeften van de medewerkers en die de juiste informatie beschikbaar stelt via de meest eenvoudige interface.

Een nieuw perspectief

Alle vormen van compensatie rond de reis- en parkeerkosten van de medewerkers worden voortaan direct via de portal beheerd. Benefits die voorheen moeilijk te administreren en bij te houden waren, behoren nu nota bene tot de populairste benefits van Swedavia – met nu eens amper tot geen administratieve rompslomp.

Op onze website maken we gebruik van cookies om je de beste ervaring te bieden. Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluit