Waarom heeft uw organisatie Benify nodig?

Omdat u graag tevreden en betrokken medewerkers wilt. Bovendien wilt u de beste mensen aantrekken en behouden door hen de best mogelijke arbeidsvoorwaarden te bieden. De juiste manier om dat te bereiken is door middel van ons bekroonde digitale platform.

Verbonden met uw organisatie

Bij het ontwikkelen van een succesvolle strategie voor talentmanagement, komt elke organisatie voor uitdagingen te staan. Wij werken wereldwijd samen met grote multinationals, maar ook lokaal met kleinere organisaties. Als grote organisatie weet u hoe moeilijk het kan zijn om te zorgen dat iedereen binnen het bedrijf zich betrokken voelt. Uw collega's werken wellicht niet in dezelfde stad of zelfs in hetzelfde land. Sommigen werken in een traditioneel kantoor terwijl anderen mobiel werken.

Het belang van communicatie

Effectieve communicatie is essentieel voor elke onderneming. Door effectieve communicatie kunt u eenheid creëren en zorgen dat alle medewerkers zich verbonden voelen met de organisatie. Met ons cloud-based platform kunt u gerichte informatie overbrengen op specifieke doelgroepen. U kiest of u wilt communiceren met alle medewerkers, een groep medewerkers of individuele medewerkers. Stuur e-mails, pushmeldingen of persoonlijke berichten.

Bovendien kunt u meerdere kanalen gebruiken om specifieke bedrijfsinformatie te communiceren zoals bedrijfsdoelstellingen, waarden en updates over arbeidsvoorwaarden.

Wij groeien met u mee

Benify is in 2004 opgericht door drie vrienden. Tegenwoordig heeft Benify duizenden klanten en miljoenen gebruikers wereldwijd. En we groeien nog steeds. Elke nieuwe klant leert ons nieuwe dingen die ons helpen bij onze ontwikkeling.

Een betere kwaliteit van leven

Steeds meer werkgevers realiseren zich dat het niet alleen belangrijk is om een aantrekkelijk salaris te bieden, maar om in hun personeel te investeren voor de lange termijn. Bij Benify zorgen we niet alleen dat medewerkers tevreden zijn op het werk, we helpen hen ook om hun algehele welzijn te verbeteren.

Een slimme investering

Tegenwoordig is het belangrijk om de volledige employee experince van uw medewerkers voldoende aandacht te geven. Het gaat er niet om dat u uw medewerkers ‘verwent’. Het is belangrijk dat u op een slimme manier investeert in uw mensen zodat u een aantrekkelijke werkgever in een steeds krapper wordende arbeidsmarkt wordt.

Een revolutie in de wereld van arbeidsvoorwaarden

Maak uw bedrijfsprocessen eenvoudiger en neem afscheid van tijdrovend papierwerk en handmatige processen. Wanneer u eenmaal gewend bent aan Benify, kunt u zich niet meer voorstellen hoe u het vroeger gedaan hebt. Kies vandaag nog voor een digitale werkomgeving!

Van papieren chaos

Handmatige administratie kost tijd, geld en energie.

Naar een digitaal platform

Door automatisering en digitalisering kunt u zich richten op andere belangrijke zaken.

Van diverse systemen

Allerlei verschillende IT-systemen maken het werk onnodig ingewikkeld.

Naar één overzichtelijk systeem

Eén centraal systeem biedt u overzicht en eenvoud.

Van één optie voor iedereen

Een standaardoplossing voor iedereen mist flexibiliteit en voorziet niet altijd in de behoeften van alle medewerkers.

Naar speciaal afgestemde voorzieningen

Bied uw medewerkers een breed aanbod aan arbeidsvoorwaarden waar ze echt wat aan hebben.

Van eenzijdige communicatie

Intranet en e-mail hebben voordelen, maar ook nadelen.

Naar rechtstreeks en interactief

Relevante informatie voor elke medewerker.

Van giswerk en speculatie

Willekeurige arbeidsvoorwaarden aanbieden in de hoop dat ze uw medewerkers aanspreken.

Naar een gefundeerde strategie

Bij Benify bieden we unieke gegevens over het gebruik en de waardering van arbeidsvoorwaarden.

4 redenen waarom Benify bij u past

Wat maakt ons anders? Wij zijn:

Flexibel

Wij ontwikkelen ons product samen met onze klanten. Onze flexibiliteit is een van onze sterkste punten en we integreren vaak de arbeidsvoorwaarden van onze klanten in ons cloud-based platform.

Veilig

Veiligheid staat bij ons voorop. Wij zijn gecertificeerd volgens ISO 27001. U kunt er daarom gerust op zijn dat de persoonlijke gegevens van uw medewerkers altijd met de grootste zorg worden behandeld.

Mobiel

Wij zijn ons ervan bewust dat medewerkers niet meer altijd achter een bureau zitten. Daarom hebt u met onze app altijd en overal toegang via uw smartphone of tablet.

Onafhankelijk

Wij werken samen met een groot aantal aanbieders en nemen geen commissies aan. We onderhandelen juist over elk aanbod zodat u uw medewerkers de best mogelijke persoonlijke arbeidsvoorwaarden kunt geven.

Hoe wordt u klant van Benify?

Wilt u graag profiteren van de voordelen die Benify uw organisatie te bieden heeft? Dat is heel eenvoudig!
1

Boek a demo

Wij willen u graag uitgebreid laten zien hoe het meest persoonlijke en flexibele platform voor secundaire arbeidsvoorwaarden zorgt dat u een aantrekkelijke werkgever blijft.
2

Uw behoeften in kaart brengen

Nadat u heeft ervaren hoe wij werken, bespreken en analyseren we samen wat uw organisatie nodig heeft.
3

Overeenkomst tekenen

Wanneer we hebben afgesproken wat Benify voor u gaat verzorgen, tekent u onze overeenkomst en gaan we aan de slag om ons digitale platform te implementeren in uw onderneming!