Klanten

Standard Bank Group is de grootste bank in Afrika naar activa. Ze bieden een uitgebreid pakket bankdiensten en aanverwante financiële diensten in heel Afrika ten zuiden van de Sahara. De Group stelde vast dat ze één enkele self-service bron nodig hadden en met Benify als hun partner en lanceerde hun wereldwijde arbeidsvoorwaarden- en administratiesysteem. Het benefits platform is zowel toegankelijk via de desktop als via een mobiele app, zodat werknemers altijd en overal op één plaats toegang hebben tot informatie over hun dienstverband en arbeidsvoorwaarden.

Adecco was op zoek naar een HR-oplossing die zou helpen bij het behouden van medewerkers en het verminderen van de administratie. Één van de strategieën om de retentie te verbeteren was het vinden van een manier om ervoor te zorgen dat werknemers zich bewuster waren van de werkelijke waarde van hun beloning, meer dan alleen hun salaris. Samen met Benify nam Adecco de beslissing om een medewerkersportaal te lanceren genaamd ‘You!’

In samenwerking met Benify kreeg TUI Nordic een technische HR-oplossing die de werklast van hun HR-afdeling automatiseerde. Het platform voor arbeidsvoorwaarden en Total Reward wordt gebruikt voor het strategische HR-werk van TUI Nordic om een van de meest aantrekkelijke werkgevers van Scandinavië te worden.

Het IT- en e-commercebedrijf Softgear zocht naar een technologische HR-oplossing die hen zou helpen het beste talent op de markt aan te trekken en te behouden. Vandaag de dag is Softgear, met hun Benify platform, in staat om tijdens de werving de volledige waarde van hun beloningsaanbod te presenteren.

IFS ontdekte dat, ondanks dat het bedrijf behoort tot de tien beste werkgevers van Zweden, de werknemers zich niet volledig bewust waren van hun arbeidsvoorwaarden en Total reward. Om het werknemers awareness, de waardering en het gebruik van hun arbeidsvoorwaarden te verhogen, is IFS een samenwerkingsverband aangegaan met Benify.

SPIE is de Europese leider in multitechnische diensten op het gebied van energie en communicatie. Nu de meeste medewerkers buiten kantoor werken was het een uitdaging om de medewerkers op de hoogte te houden, informatie te verspreiden en de arbeidsvoorwaarden van het bedrijf onder de aandacht te brengen. Met de hulp van Benify heeft SPIE Nederland een benefitsplatform geïmplementeerd, dat werknemers 24/7 toegang biedt en dat zorgt voor meer bewustzijn en minder administratie voor HR dankzij de geïntegreerde digitale tools van het platform.