Benify

De TUI Nordic-casestudy

Klik om te downloaden

Veel aantrekkelijker als werkgever

TUI Nordic realiseerde zich heel goed dat een standaardmodel – hoe slim ook – toch niet de oplossing zou zijn voor de organisatie. Iedere medewerker is anders en zoekt andere vormen van compensatie. Door de samenwerking met Benify kan TUI Nordic nu een waaier aan nieuwe opties bieden, waarbij het administratieve gedeelte amper beslag legt.

65% minder service en supportverzoeken

Benify’s support teams hebben er voor helpen zorgen dat het aantal HR-gerelateerde vragen met 65% kon afnemen. Omdat de HR-teams van TUI Nordic minder administratieve taken op hun bureaus vinden, is er veel meer armslag om zich te richten op de echt belangrijke aspecten van het werk.

Flexibelere oplossingen

Benify’s portal voor TUI Nordic is een van de belangrijkste voorwaarden voor betrokkenheid van de medewerkers geworden. En dankzij de vele flexibele oplossingen binnen het platform is TUI Nordic in staat een expansievere HR-strategie te implementeren voor de toekomst.

Op onze website maken we gebruik van cookies om je de beste ervaring te bieden. Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluit